Hej, hej

Ja då har man ordnat sig en blogg da. Tänkte jag skulle skriva av mig lite här, om vad som händer här och så...

Är sambo sedan 8 år tillbaka, har två små flickor, Wilma född 060901 och Moa född 071116, med andra ord så är det 14,5 månad mellan dom. Så inte en lugn stund här nu för tiden! Längtar till jag får sova på morgonen.. hehe.. Bor i ett hus med stor trädgård. Härligt för barnen med stort utrymme! Varit så skönt i sommar med pool och grillning!

Wilma går på dagis 3 dagar i veckan a´15 timmar. Hon trivs jättebra där! Pratar mycket om dagis.. Moa har oxå fått plats på samma avdelning, med start den 17 november, dagen efter hon fyllt 1 år. Jättebra det! Hoppas inskolningen går bra! Funderar lite på hur det ska gå med att ha dem på samma avdelníng. Om de kommer att skydda varandra eller om Wilma kommer att knuffa undan Moa liksom? Wilma är väldigt sån nu att hon knuffar Moa så fort hon kommer åt, nästan. Blir så frusterad ibland.
Måste så klart säga att dom är underbara mot varandra oxå. Många kramar och pussar blir det. Kan tänka mig att Wilma tycker att det är lite roligare nu när Moa är lite mera med och kan leka och så... :)

Själv håller jag på att söka jobb (inom restaurang/cafe). Är arbetslös nu, eftersom föräldraledigheten från Norge nu är slut. Arbetsförmedling har sickat ut en anvisning att jag måste söka jobbet som servitris på Grums pizzerian.. haha.. Hoppas det dyker upp nåt snart, som är liiiite mera intressant...! 

                                                                  
                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0